Avis récents

4.5 étoiles sur 327 commentaires

tomIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

verswyver24-05-2026

Livraison:

Repas:

Anoniem14-05-2026

Livraison:

Repas:

Geen saus bekomen en geen groeten !
Van Hout07-05-2026

Livraison:

Repas:

Bert Fissers04-05-2026

Livraison:

Repas:

Sandra Willems04-05-2026

Livraison:

Repas:

Bestelling was mooi op tijd, en heel lekker! Dank je wel !
Emmy Vigato26-04-2026

Horaire emporter:

Repas:

Liliane Hamers24-04-2026

Livraison:

Repas:

Super eten al dikwijls geweest altijd zeer vriendelijk en lekker eten
Erica van Eeckelen01-04-2026

Livraison:

Repas:

Sandra Maria P Krols29-03-2026

Livraison:

Repas:

Heel lekkere pizza snel bezorgd en supervriendelijke bezorger.